Вівторок, 19.09.2017, 22:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів № 9

Новини
Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
» Зарег. на сайте
Всего: 20
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0
» Из них
Администраторов: 1
Модераторов: 0
Модератор форума:
Проверенных: 0
Обычных юзеров: 19
» Из них
Парней: 6
Девушек: 14
Календар свят і подій. Листівки,вітання та побажання Національна гарча лінія

Звіти.

Повністю прочитати можна http://krshkola9.ucoz.ru/zvit_direktora_z_konferenciji_v_upravlinnja_2016_r.doc

КРЕМЕНЧУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-IIIСТУПЕНІВ № 9

КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

Вул.І.Приходька, 38/5, м. Кременчук Полтавської області, 39621,

тел. (05366) 60089

e-mail: shkola.9@gmail.com Код ЄДРПОУ 23553925

 

 

 

 

від     .06.2016 р.№_01-23/___                         

на № _________ від ________                   

                                                            

 

Звіт  директора

Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9

Камської  Тетяни  Володимирівни

про роботу за 2015 – 2016 навчальний рік

на загальній конференції педагогічного колективу, батьковського  комітету,

ради, піклувальної ради та громадськості

 

            У 2015/2016 навчальному році робота педагогічного  колективу школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», , Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», Концепції розвитку Кременчуцької загальноосвітньої школи № 9 , Перспективного плану  розвитку школи на 2015-2019 роки , реалізацію державних, регіональних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів.

       Кожний навчальний рік є певним етапом як у справі розбудови національної освіти, так і у професійній долі кожного учителя. Сьогодні освіта України переживає процес «перезавантаження»: впроваджуються нові Державні освітні стандарти, оновлені програми, підручники.   Хто як не ми, педагоги, знаємо, що час не стоїть на місці. Реальність стрімко змінюється: суспільство інформатизується, Україна все більше інтегрується у світовий простір. Ці фактори ставлять перед освітою інші завдання, ніж — 12 років тому.

    Проведено значну роботу з виконання законодавчих актів, спрямованих на подальший розвиток освіти та її інтегрування до європейського простору, створені умови для забезпечення рівного доступу до якісної освіти.

 

     Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся нормативно-методологічна діяльність навчального закладу спрямована на:

- особистісно зорієнтовану педагогіку,

- створення необхідних умов для формування громадянина,

- формування у школярів бажання і уміння вчитися; вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань;

-  розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей;

- виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення.

соціальний захист дітей та підлітків які потребують підтримки.

 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ОСВІТИ

Педагогічним колективом школи проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної  мережі. На початок навчального 2015-2016 н.р. в школі навчалося  295 учнів, з них дівчат 134 , що становить 50 % від загальної кількості. Укомплектовано 11 класів із середньою наповненістю 26,8 учня. ( в порівняння з минулим роком 26,9). Мова навчання – українська. Охоплено навчанням 100 % учнів. На   всіх дітей, які з різних причин продовжують навчатися за межами нашого закладу, своєчасно оформлені відповідні документи.

За навчальний рік вибуло 25 учнів, із них 13 учнів до інших навчальних закладів міста, 8-у заклади області, 4 –  за межи області. Прибуло до школи 7 учнів. За рейтингом причини вибуття із закладу слід відмітити таку, як переїзд на інше місце проживання.

На виконання статті 35 Закону України «Про освіту», статті 6 Закону України «Про загальнусередню освіту», статті 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77 – РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку (5років), які проживають у мікрорайоні школи.

Всі  діти мікрорайону охоплені навчанням.

Аналіз обліку учнівського контингенту в мікрорайоні свідчить про плинність та нестабільність учнівської молоді. В мікрорайоні 469 дітей, із них 461 навчаються у навчальних закладах для отримання повної загальної середньої освіти, а саме у загальноосвітніх школах – 401 учень, в ПТУ –20 учня, на відділеннях вищих навчальних закладів – 40, 8 учнів мікрорайону навчається у спеціальних закладах для дітей, які мають вади у розумовому розвитку. Навчається в нашій  школі 232 ( 63 учня навчаються в школі з інших мікрорайонів). Проблема збереження контингенту й збільшення контингенту учнів залишається актуальною.

Тому це залишається однією із основних задач роботи педагогічного колективу в наступні роки. Хоча і в цьому напрямку в роботі є зміни. На наступний рік планується відкриття одного першого класу, уже маємо 40 заяв .Але  залишається проблемою набір у  10 клас, в школі відсутня необхідна кількість учнів (25) для відкриття 10 класу.

В школі постійно ведеться облік випускників 9-х, 11-х класів. З 26 випускників ІІ ступеня 2014-2015 н.р. на перше вересня всі продовжили навчання - 4 учня у 10 класі ,   зараховано у ПТУ -11 учнів, 11 учнів у навчальні заклади ІІ рівня акредитації (технікуми).

        Доведено, що рівень знань учнів безпосередньо залежить від рівня відвідування учнями навчальних занять в школі.  

На виконання статті 35 Закону України «Про загальну середню освіту» школа повинна забезпечити право молоді на одержання освіти. В цьому напрямку школа проводить достатню роботу.

Адміністрацією школи, класними керівниками приділяється велика увага охопленню учнів навчанням, ми не байдужі до причини відсутності на заняттях кожної дитини.

Необхідно відзначити, що кількість пропусків, особливо через не поважні причини, продовжує зменшуватися через те, що протягом всього навчального року

  • в школі постійно проводиться  рейд «Урок»;
  • питання охоплення учнів навчанням розглядаються на засіданні педагогічної ради, на нараді при директорі;
  • проводиться індивідуальна робота з батьками;
  • ведуться журнали та екрани відвідування.

Враховуючи зазначене, завдання педагогічного колективу школи щодо охоплення учнів навчанням наступні:

  • продовжити профілактичну та роз’яснювальну роботу з батьками;
  • продовжити роботу   зі службами у справах дітей,  залучати до проведення роз’яснювальної, профілактичної  роботи правознавців;
  • рейд «Урок» проводити протягом всього навчального року;

Протягом 2015/2016нав. року адміністрацією школи було подано до служби у справах дітей виконавчого комітету Крюківської райради подання про порушення режиму навчання на 6 учнів ( Плахотник Анастасію 6кл. (10.09), Мезіну В.О. 8 кл (28.04) та 1 подання на Мезіну В.О. до начальника відділення поліції Кременчуцького вфдділу поліції і як результат  притягнення до відповідальності 1-х батьків (за невиконання батьківських обов'язків), попереджено  1-х батьків (за погане виконання батьківських обов'язків). Працював в школі на протязі року штаб по профілактиці правопорушень учнями.  Класні керівники тримали на контролі відвідування учнями школи. Було проведено 2 педагогічний консиліума щодо навчання та дисципліни у 9  та 8 класах. В  цьому напрями ми все ж таки намагаємося співпрацювати і з батьками, і з різними службами.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Навчально-виховний процес здійснюється в школі відповідно плану роботи школи, Статуту школи та робочого навчального плану. Школа працювала за 5-денним режимом.

В основу навчального плану покладена нормативна база МОН України.          Навчальний план початкової школи був складений за типовими навчальними планами початкової школи з українською мовою навчання з вивченням російської мови. Продовжується   робота з впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в частині базової загальної середньої освіти.  Вивчення іноземної мови за новим Держстандартом  з першого класу є досить позитивним фактом. Це дасть можливість дітям досягти високих результатів у вивченні іноземних мов, що так важливо в сучасному світі. Варіативна частина плану  для 5-9 класів була використана на введення  курсу  інформатики в 8 кл. (по 1 год.) , курсу «Етика»   у 5та 6  класах,  практикуму з правопису української мови у   9 класі, курсу логіка у 5,6, 7 та 8 класах, індивідуальних занять з української мови у 5,6,7,8 класах.

 Також всі учні з 1 по 9 клас вивчали  крім української, англійської ще й російську мову.

            У 2015-2016 навчальному році в школі за індивідуальною формою навчалося 5 учнів, які за станом здоров’я не могли відвідувати школу:

     Тищенко Остап ( 2 клас)

     Шкурко Діана (3 клас)

     Веретеннікова Руслана (7 клас)

     Корнієнко Надія (9клас)

Соколова Анастасія (8 клас) - дитина переселенець з Донбасу

        Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами, розробленими школою з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, їх здібностей та потреб.

     

 

УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ

            Протягом 2015\2016 н.р. адміністрація навчального закладу продовжувала удосконалювати систему управління школою на всіх рівнях її функціонування та життєдіяльності з метою забезпечення стабілізації позитивного іміджу і конкурентноспроможності школи на ринку освітніх послуг.

Узгодженість дій адміністрації, координація дій, спрямовані на створення творчого психологічно спрямованого мікроклімату в колективі, творчості та впровадженню інноваційних форм роботи.

    Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи  школи, плану внутрішньошкільного контролю та календарних планів вчителів – предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

Враховуючи сучасні вимоги, більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор школи, у роботі з працівниками намагаюсь дотримуватися партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування.

 

РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

         Ефективно здійснювалася кадрова політика. На початок 2015/2016 н.р. школа була  забезпечена штатними працівниками на 100%. Педагогічний  колектив об'єднав людей закоханих у свою справу, безмежно відданих дітям. Завдяки наполегливій, натхненній праці вчителів школа завжди йде шляхом  упровадження передових педагогічних досягнень.

   Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до фахової підготовки працівників. При прийомі на роботу враховувались фахова підготовка, особисті та колективні якості працівників, працездатність, інші характеристики. За останніми директивами МОНУ до вчителів (незалежно від того, який предмет викладає, посади, яку обіймає, віку) висувається вимога вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою, проектором і ін. Треба віддати належне нашій школі, адміністрації, вчителям, які докладають чимало сил і енергії, щоб в школі не просто здійснювалося навчання, а опановувалися освітні технології, щоб навчальний процес був нерозривно пов'язаний з вихованням, з формуванням у молоді не лише культури і хороших манер, але головне – здорових життєвих принципів і переконань.

   Станом на 01.06.2016 року навчально–виховний процес в школі  забезпечує  26 педагогічних працівника та  1 керівник гуртка -сумісник.

   Щорічною перевіркою особистісного зростання, іспитом на компетентність педагогів є атестація педагогічних кадрів. У 2015 – 2016  навчальному році  за підсумками атестації встановлена відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії "спеціаліст вищої  категорії"та званню «Старший учитель» – 2-м учителям ( Бутенко С.М. та Гайворонська Л.О.),кваліфікаційній категорії «спеціаліст 1 категорії» - 1 учителю (Пахар Л.В.) та встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії Шапошник О.І. та «спеціаліст I категорії - Костуновій Н.Г. За підсумками атестації до міського управління освіти подано матеріали на нагородженняШапошник О.І. та Костунову Н.Г. Грамотою Департаменту освіти і науки Полтавської одлдержадміністрації, та Бутенко С.М.. Грамотою Департаменту освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради..

Якісний склад педагогічних кадрів такий:

Учителів вищої категорії – 8 (31 %)

Учителів-методистів – 1(7%)

Старший учитель – 6 ( 21 %)

Учитель І категорії – 2 (8 %)

Учитель ІІ категорії – 5 (19 %)

Спеціалістів – 11 (42 %)

2 нагороджено нагрудним знаком «Відмінник освіти України», 2 – Грамотою Міністерства освіти і науки.

 

 

В порівнянні з минулим роком збільшилась кількість вчителів спеціалістів за рахунок новопризначених  і за результатами атестації педагогічних працівників в цьому році зросла кількість вчителів другої  категорії.

Із 26 педагогічних працівників школи, 21 має вищу освіту (81 %), 5 педагогічних працівників-середню спеціальну (19 %). В школі створені належні умови для успішного поєднання роботи з навчанням. В цьому році один  педагогічний працівник  заочно продовжує  навчання  на  здобуття першої вищої  педагогічної освіти.

Середній стаж роботи педагогів – 20,9 років.

До 3-х років – 2(8 %)

3-10 років –  5 (19 %)

10-20 років –7 (27 %)

більше 20 років – 12 (46 %)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середній вік педагогів – 45 років

          До 30 років – 6 (23 %)

 31-40 років – 1(4%)

 41-50 років – 8 (31 %)

 51-55 років – 5(19 %)

 більше 55 років – 6(23%)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Колектив закладу здійснив заходи щодо зміцнення складу педагогічних працівників та їх захисту: колектив оновився новими працівниками - вчителем англійської мови Пустовий Б.М.. Якісний та віковий склад педагогічного колективу школи свідчить про те, що викладання основ наук здійснюють  професіонали, в яких вдало поєднується енергія молодості й досвід зрілості.

 

КОНТРОЛЬНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ

 

              Одним з найголовніших управлінських завдань є організація внутрішньошкільного контролю, мета якого всебічно вивчити та проаналізувати стан навчально-виховного процесу, об’єктивно оцінити досягнуті результати, запобігти можливим помилкам. За результатами контролю приймаються управлінські рішення.

Протягом навчального року адміністрацією було вивчено 24 питання, які торкалися організації навчально-виховного процесу, якості викладання навчальних предметів, контролю за рівнем навчальних досягнень учнів.

   З метою контролю  за  плануванням та організацію вивчення предметів на протязі року була проведена така робота :

-    два рази  перевірені і погодженні календарно – тематичні  плани вчителів ;     

-    своєчасно  складено розклад уроків на І та ІІ семестр з урахуванням  оптимального співвідношення  навантаження протягом дня і тижня, зон втомлюваності учнів,  згідно з санітарно-гігієнічними вимогами та проводилось його корегування в зв’язку  з хворобою вчителів, навчанням, курсовою підготовкою та іншими випадками;

- складено розклад роботи курсів за вибором, розклад проведення додаткових годин вчителями, розклад  проведення занять на дому з учнями, які потребують індивідуальної форми навчання;

- організовано індивідуальне навчання з учнями, що за висновками ПМПК та ВКК потребують занять за відповідними програмами;    

 -    проводилися інструктивно-методичні наради;

  -    два рази на рік  перевірено виконання навчальних планів та програм вчителями .

За результатами перевірки складено довідки.

 -   два рази на семестр здійснено перевірку ведення класних журналів, про свідчать записи в журналах, перевірено ведення шкільної документації  .

- перевірено стан роботи вчителів з робочими, контрольними зошитами та зошитами для практичних та лабораторних робіт, контурними картами, а також дотримання вчителями критеріїв оцінювання навчальних досягнень .

 -    проведено класно-узагальнюючий контроль в 5 ,8, 9 класів ( за результатами перевірки складено довідки).

        З метою перевірки рівня навчальних досягнень учнів 2-4 та 5 – 9 класів в кінці кожного семестру проводяться контрольні зрізи знань з усіх базових дисциплін інваріантної складової,про що свідчать накази по школі .

      З метою більш чіткого аналізу рівня та якості навчальних досягнень учнів 5- 9 класів по результатам моніторингу знань за І семестр та за рік розроблені діаграми та графічні оцінки середнього балу успішності учнів з кожного навчального предмета для кожного класу, визначено і показано в діаграмах рейтинг класів відносно середнього балу з усіх предметів та рейтинг навчальних предметів по циклам.

      Своєчасно здійснювалася підготовка звітних документів по школі, складались документи для нарахування заробітної плати вчителям,здійснювався зв’язок з бухгалтерією з питань виплати зарплати працівникам школи. На протязі року постійно велася статистична звітність. Звіти вчасно здавалися до управління освіти.

    Узгодженість дій адміністрації, координація дій спрямовані на створення творчого психологічно спрямованого мікроклімату в колективі.

   Створена система внутрішкільного контролю за навчально-виховним  процесом, за  результатами  якого здійснюється педагогічний аналіз, приймаються управлінські  рішення  та розробляються заходи.  Результативність рішень, заходів  прослідковується через систему  наказів по школі.

    Створено сайт школи який постійно оновлюється. Актуальним постає питання створення єдиної локальної мережі, що забезпечило б електронний документообіг, регулярний доступ до інформаційних ресурсів усіх учасників.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

У 2015– 2016  навчальному році  педагогічний колектив   працював над реалізацією єдиної  методичної  проблеми, а саме над

 Формуванням  цілеспрямованої навчальної та виховної  діяльності  учнів через впровадження інноваційних педагогічних технологій.

   Діяльність методичної служби планувалася на основі діагностування педкадрів і була спрямована на виконання  важливих цільових завдань :

  • Підвищення фахового рівня кожного вчителя;
  • забезпечення методичної допомоги вчителям з урахуванням вимог Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти;
  • збагачення і розвиток творчого потенціалу педагогів школи;

-     діагностику і визначення шляхів подолання труднощів в педагогічній     діяльності вчителів;

-    поглиблення методичної підготовки вчителів, активне впровадження інноваційних форм

     методичної роботи, досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки;

    стимулювання ініціативи й творчості членів педагогічного колективу;

  • створення умов для формування творчої особистості молодих вчителів;

-          підвищення комп’ютерної грамотності вчителів школи;

-        виявлення, вивчення, узагальнення педагогічного досвіду, поширення його в школі;

 -        вивчення рівня компетентності педагогів, відповідності їх навчальної діяльності вимогам освітніх реформ;

-         удосконалення роботи з обдарованими дітьми.

  З метою реалізації  цих важливих завдань використовувалися різні активні  форми методичної роботи:   самоосвіта та творчі звіти вчителів, робота методичних об’єднань, робота  творчих груп, динамічної групи, школи перспективного педагогічного досвіду, психолого – педагогічного семінару, проведення методичних  виставок, тижня педагогічної творчості, вернісажу педагогічних ідей,  засіданнь педагогічної ради, проведення предметних тижнів.

Значну роль у постійному підвищенні професійного, загальнокультурного та загальноосвітнього рівня керівників методичних об’єднань, творчих груп, вчителів відіграли інструктивно– методичні наради,  які проводилися один раз на місяць, а також методичні хвилинки, індивідуальні консультації.

      Кожне методичне об’єднання працювало  над вирішенням проблеми  і завдань,пов’язаних  з фаховими особливостями.

Всі вчителі приймали активну участь у роботі міських методичних об'єднань, відвідували семінари, майстер класи  інших вчителів міста, приймали активну участь у роботі міських творчих груп.

     До проведення нестандартних форми роботи активно залучалися як учителі так і учні.

Особливо цікаво проходять  предметні тижні. Їх мета – зацікавлення учнів до вивчення того чи іншого предмету, розвиток творчих здібностей як учителів так і учнів.

Під час проведення предметних тижнів проводяться:

  • відкриті нестандартні уроки;
  • відкриті виховні заходи;
  • виставки малюнків, стінних газет, творчих робіт,  фотовиставки;
  • різні конкурси;
  • майстер класи;
  • змагання;
  • веселі перерви, музичні перерви, хвилинки – веселики;
  • клубні години;
  • заочні подорожі;
  • зустрічі з відомими людьми;
  • підсумкові лінійки. (  діти отримували грамоти, подарунки за активну участь у проведених заходах. Вони відчувають гордість, раді своєму успіху,).

( Вернісаж « Вісті з відкритих уроків»)

  • тиждень російської мови та зарубіжної літератури:

Урок – гра для учнів початкових класів з російської мови підготували старшокласники.

Урок – КВК з російської мови  у 5 класі.

Урок зарубіжної літератури  - театральна вистава у 6 класі  за мотивами Гоголя « Товстий і тонкий».

  • Цікаво та змістовно пройшов тиждень точних наук. До вашої уваги фрагменти відкритих, виховної години, уроку – конференції.
  • Тиждень англійської мови запам'ятався цікавими уроками з використанням ігрових технологій, учні 5 класу підготували фрагмент  повісті Шекспіра « Ромео і Джульєтта» на англійській мові.
  • Уроки географії, природознавства, біології захопили дітей своєю практичною спрямованістю.  Дітям цікаво досліджувати, роботи висновки , доводити правильність свого вибору.

З великим задоволенням вони  приймали участь у виставці « Мої домашні улюбленці».

  • Змістовно, цікаво і насичено пройшов тиждень початкових класів.

Заходи, заплановані учителями , носили патріотичний характер: сприяли вихованню любові до рідної землі, до батьків, до народних традицій, народних символів,  гордості за своїх земляків – героїв.

  • У свій « парк дружби» вас чекають учні 1 – А класу. Разом із своєю вчителькою Білоненко Л.Ю. ці учні впевнені, що світ врятує доброта. Вони завжди готові прийти на допомогу один одному.
  • 1-Б – веселий клас.  Подивіться на цих прекрасних, усміхнених дітей. Вони дуже полюбляють співати , танцювати.  Девіз, під яким пройшов відкритий урок у цьому класі  « Україна у нас єдина, пам'ятай про це, дитино.
  •  Завітаємо в гості до ІІ класу. Вчителька Лякішева Ю.В. і діти підготували цікаві виховні заходи на тему « Краса імені твого»,

« Прощання  з ІІ класом»,  « Україна – єдина країна», « Наші тата – найкращі».

  • Незвичайний, цікавий, душевний  урок пройшов у 3 – А класі.  Людмила Василівна завжди виховує своїх дітей справжніми патріотами рідної землі.
  • А учні  3 – Б класу разом з  Валентиною Іванівною відкривали свої добрі серця для любові та спілкування.   Вони впевнені, що тільки доброта і любов роблять людину красивою. А ще діти 3 – б класу дуже люблять веселитися і жартувати. Тому урок літературного читання на тему « Жартівливі вірші» пройшов дуже цікаво і весело.
  • Кожен урок трудового навчання  у 3- А і 3 – Б класах – відкриті.

Людмила Василівна і Валентина Іванівна виховують у дітей любов до праці, вчать робити прекрасні вироби своїми руками.

  • Учні 4 класу найстарші у початковій школі. Вони  прекрасно знають державні та народні символи України. Людмила Миколаївна вивчила з ними багато українських пісень. Четверокласники знають народні традиції. За 4 роки навчання вчителька разом з батьками провела багато народознавчих свят.

Основним показником роботи учителя є результативність  навчання  його учнів  ( поточні, семестрові, річні оцінки, результати державної підсумкової атестації)

  • За результатами  ДПА в 4 класі :
  • Літературне читання                       Українська мова 

Високий рівень – 10 учнів;                     Високий – 9 учнів

Достатній – 17 учнів;                            Достатній – 13 учнів

Середній – 1 учень;                                 Середній – 6 учнів.                                                

  Математика

Високий рівень - 11 учнів;  

Достатній – 13 учнів;         

Середній – 3 учні;

Низький – 1.

ДПА 9 клас ( математика)

Високий рівень – 4 ( 16 %)

Достатній рівень -8 (32 %)

Середній рівень –13( 52 %)

 

Рейтинг навчальних досягнень учнів 5 – 9 кл. ЗОШ № 9 за результатами контрольних зрізів знань

  • Українська мова –  5 клас ( 7,6 б.) ( Бутенко С.М.)
  • Українська література–5 клас ( 8,4 б.) ( Бутенко С.М.)
  • Математика – 5 клас ( 7,1 б.)   ( Сліпченко О.М.)
  • Алгебра – 8 клас ( 6,7 б.) ( Камська Т.В.);
  • Геометрія –   7, 8 клас  ( 6 б.) ( Сліпченко О.М., Камська Т.В.);
  • Зарубіжна  література –  5 клас ( 8,1 б.) ( Гайворонська Л.О.)
  • Хімія –  8 клас ( 6,0 б.) ( Бут С.М.)
  • Фізика –  7клас ( 6,6 б.) ( Сирота О.П.)
  • Біологія –  8 клас ( 6,6 б);
  •  Англійська мова –  5 клас ( 7,1 б.)   (Чех Л.М.), 7 клас – ( 7б.)
  •  Історія – 5 клас ( 9 б.), 6 клас ( 8.4 б.)  ( Івко О.С.)
  • Російська мова – 7 клас ( 8,2 б.) (Кондрашова А.І.)
  • Географія – 8 клас ( 8,8 б.), 7 клас ( 8,0)  ( Пахар Л.В.)
  • Природознавство – 5 клас ( 10,6 ) , ( Пахар Л.В.)

 

ВІДМІННИКИ:

  • 2  клас -  2 учня ( 6,6 %);
  • 3 – А клас -  2 учня ( 9,5 %);  
  • 3 - Б клас – 2 учня ( 9 %);
  • 4 клас – 6 учнів (21 %);
  • 5 клас – 6 учнів (20 %);
  • 6 клас – 1 учень ( 4,2 %);
  • 7 клас – 2 учня ( 5,7 %)
  • 8 клас –  1 учень ( 5,2 %);
  • 9 клас – 1 учень ( 4,1 %)
  • ВСЬОГО : 23 учня  ( 5,9 %)

На високому і достатньому рівні:

  • 2  клас -  16 ( 53,3 %);
  • 3 – А клас – 15 (71,4%)   
  • 3 - Б клас –  10 ( 45,5 %);
  • 4 клас – 15 (53,6 %);
  • 5 клас – 18 ( 60 %)
  • 6 клас – 8 ( 33,3 %);
  • 7 клас – 9 ( 25,7 %);
  • 8 клас – 4  ( 21,1 %);
  • 9 клас – 7  (29,2 %);
  • Всього :  102 учн. ( 36 %)

 

За рейтингом навчальних досягнень за рік:

3 – А – І місце.

5 клас – І місце;

7 клас – ІІ місце;

8 клас – ІІІ місце.

        У  школі  створені  умови для  зростання  ініціативи  і  творчої  активності вчителів та  учнів.  Тому на протязі 2015– 2016  н.р. учні школи посіли такі місця на олімпіадах, конкурсах:

  • Сайко Марина   (7 клас) – ІІІ місце з математики ( міський етап), учитель Сліпченко О.М.
  • Якименко Катерина  (7 клас)  – ІІІ місце з української мови ( міський етап), учитель Бутенко С.М.
  • Яценко Дарина  (9 клас) – ІІІ місце з англійської мови ( міський етап), учитель Пустовой Б.М.
  • Савченко Карина ( 9 клас) – ІІІ місце у II етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту  науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2015/2016 році
  • (  секція медицина) з теми «Вплив окремих методів самоконтролю та самокорекції на самопочуття підлітків».
  • Всеукраїнська гра  з української мови  « Соняшник» - 42 учня;
  • Всеукраїнський міжнародний математичний конкурсу « Кенгуру – 2016» - 45 учнів;
  • Всеукраїнський конкурс з фізики “ Левеня” – 10 учнів;
  • Всеукраїнський природничий конкурс “ Колосок – 2016”  -  26

 

 

 

СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Формування гармонійно розвиненої особистості передбачає долучення та участь дитини у різноманітних заходах, спрямованих на виховання активної життєвої  позиції, чітких життєвих орієнтирів, цілісних моральних принципів. Виховання соціально-адаптованої, громадсько-активної особистості – мета, до якої прагнуть педагоги, завдання, яке ставить перед нами суспільство, держава.

   Керуємося у роботі нормативними документами: Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту», «Положення  про загальноосвітній навчальний заклад» ,  програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепції громадської освіти, Концепції національного виховання, Концепції громадського виховання, Положення про клас, керівника, Державної національної програми «Освіта ХХІ ст.», Декларації прав дитини, Конвенції про права дитини, спрямовую свою діяльність на розвиток особистості кожного учня.

            Виховна діяльність педагогічного колективу має на меті виконання головного завдання: формування в учнів комплексу громадянських якостей, національної самосвідомості, любові до рідної землі, бажання працювати для розвитку держави, готовність її захищати, прищеплення поваги до традицій і звичаїв українського народу та народностей, які населяють нашу державу.

У плануванні виховної роботи використовується передовий досвід сучасної педагогіки, різноманітні за змістом методи та форми організації діяльності.

Педагогічний колектив школи, створивши певну систему виховання учнів, працює над проблемою «Взаємодія класного керівника з учнівським самоврядуванням через впровадження інноваційних педагогічних технологій виховання».

Працюємо над вдосконаленням діяльності дитячої організації «Світ» ,яка складається з таких підрозділів:«Шкільне братство» 5-11 кл., «Барвінчата» 1-4 кл. Проводяться спільні рейди «Урок», «Дзвінок», «Перерва», «Зовнішній вигляд», «Ні – палінню!».

Приділяється належну увагу роботі Ради школи, Піклувальної ради, юридичного всеобучу батьків, надаю допомогу у проведенні  засідань батьківських зборів. 

Організовується роботу з дітьми пільгових категорій, підтримується зв'язок з районним дитячим об’єднанням «Благодійність», надається допомога класним керівникам, учням у проведенні шкільних та міських акцій:

  • «Ветеран живе поряд»;
  • «Святий Миколай дітям»;
  • «Серце до серця»;
  • «Територія добра».

Запам’яталася Всеукраїнська акція «Хвиля добра», яка в Кременчуці проходила не вперше. Учні та вчителі активно включилися в «розповсюдження» добра тим, хто знаходиться поряд: звучали побажання, які оформили  у вигляді яскравих листівок, дарувалися цитрусові, виготовлялися годівниці для пташок; старшокласники «поділилися своїм добром» з учнями інших шкіл, вихованцями дитячого реабілітаційного центру .

       Приділяється належна увага пропаганді здорового способу життя, організовується проведення лекцій лікарів-спеціалістів, оздоровчих моніторингів. Команда школи є учасником щорічного міського етапу конкурсу «Молодь обирає здоров'я».Учениця 7 класу Будня Анна посіла ІІІ місце в конкурсі плакатів в рамках цих змагань.

     До71-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні учні школи  привітали зі святом підшефних ветеранів. Учні, учителі та батьки отримали можливість послухати хор учасник<

swf" />
Пошук
swf" />

 

Національна дитяча гарча лінія

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz