Вівторок, 19.09.2017, 21:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів № 9

Новини
Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
» Зарег. на сайте
Всего: 20
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0
» Из них
Администраторов: 1
Модераторов: 0
Модератор форума:
Проверенных: 0
Обычных юзеров: 19
» Из них
Парней: 6
Девушек: 14
Календар свят і подій. Листівки,вітання та побажання Національна гарча лінія

Інформація про школу

 
 

       Адреса:

 м. Кременчук 

вул. І.  Приходька , 38/5 shkola.9@gmail.соm

 Директор школи: Камська Тетяна Володимирівна

Заступник директора  з навчально-виховної роботи: Біленко Ольга Іванівна

Заступник директора з навчально –виховної  роботи: Радченко Галина Юріївна

 
«Школа - наша рідна домівка, а ми - господарі в ній!» - за таким девізом працює колектив школи № 9, яка розташована на правому березі Дніпра по 
вул. І.Приходька і є однією із найстаріших шкіл міста. 78 років назад, у 1936 році на красивому, мальовничому місці біля Крюківського мосту через Дніпра виросла 3-х-поверхова красуня-школа. І за ці роки в її стінах відбулося багато різних подій: великих і маленьких, важливих і не дуже, але всі вони на завжди залишаються в пам'яті всіх, хто в ній навчався і працював.
Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу спрямована на:
формування у школярів бажання і уміння вчитися; вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань;
різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб;
виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.
Педагогічний колектив школи працює над вирішенням актуальної -з точки зору сучасних вимог до організації навчально-виховного процесу - науково-методичною проблемою: 
«Формування цілеспрямованої навчальної та виховної діяльності учнів через впровадження інноваційних педагогічних технологій».
За 78 років свого існування школа має певну систему роботи, спрямовану на створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-естетичного, фізичного розвитку; на виховання національно свідомого громадянина України; на забезпечення індивідуальних освітніх потреб особистості учня, випускника школи; на визначення та реалізацію світогляду, власної життєвої позиції, життєвого успіху.
Організація навчально-виховного процесу з механізмом диференціації дозволяє розвивати природні здібності та задатки дітей, створює їм умови для творчого самовдосконалення. Девізом щоденного життя колективу школи стали слова:«Школа-наша рідна домівка,а ми господарі в ній!"
Школа сьогодні - це: 11 класів, у яких навчається   277 учнів; У школі    працює  27   досвідчених педагогів, які є справжніми майстрами своєї справи, 
серед них:  відмінників  освіти - 2,   учителів-методистів – 1 , старших учителів - 6, спеціалістів вищої категорії – 9 , І категорії - 5, II категорії - 5, спеціалістів - 8.
У школі працює методична рада школи, 4 методичних об'єднань, 3 творчі групи. Методична рада школи намагається охопити всі ланки навчально-виховного процесу, сприяти розвитку творчого потенціалу педагогів, надавати методичну допомогу молодим вчителям. Характерним для школи є створення усіх необхідних умов для розвитку здібностей та обдаровань учнів.
У школі працює наукове товариство, члени якого займаються науково-дослідницькою роботою. Під керівництвом учителів школи учні отримують навички роботи з додатковою літературою, вчаться аналізувати отримані результати, робити висновки та проводити пошукову, дослідницьку роботу.
Вибір професії, вміння знайти своє місце в складних умовах , вміння приймати самостійні рішення - все це вимагає від випускника достатнього рівня знань. Саме тому напрям  навчання - суспільно-гуманітарний (історичний профіль). 
З 5 класу розпочинається пропедевтична робота щодо профільного навчання в старших класах, головною метою якої є ознайомлення учнів з основними поняттями інформатики та формування навичок опрацювання інформації за допомогою сучасних комп'ютерних технологій з метою їх широкого застосування для вирішення навчальних та виховних завдань. У 8,9 класах  створені умови для виявлення нахилів і здібностей учнів, формування практичного досвіду та інтересів у різних сферах трудової діяльності. Профільне навчання в старшій школі спрямоване на розвиток творчої самостійності, створення умов для подальшої професійної підготовки, вибору професії або сфери діяльності, формування системи уявлень, ціннісних орієнтацій, дослідницьких умінь і навичок. Постійно проводиться моніторинг та коригування процесу впровадження профільного навчання в школі.
Організація навчально-виховного процесу з механізмом диференціації дозволяє розвивати природні здібності та задатки дітей, створює їм умови для творчого самовдосконалення.
У школі працюють гуртки естетичного спрямування : вокального мистецтва,, гурток декоративно-вжиткового мистецтва «Оригамі», театральний гурток; екологічний гурток, спортивні гуртки. Дружина юних пожежних, екологічна бригада школи - постійні учасники та неодноразові призери   міських конкурсів.
       Школа – священна домівка, усе починається з неї. Роки, проведені в школі , - це час, про який згадують із теплотою у голосі, посмішкою на устах, затаєною сльозинкою в куточку очей.
   Кременчуцька ЗОШ № 9 – це простір життя дитини: тут вона не готується, а повноцінно живе, вчиться і розвивається, досягаючи своїх перших вершин на шляху до самореалізації.
swf" />
Пошук
swf" />

 

Національна дитяча гарча лінія

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz